| X Cursa de Bombers - (06/04/08) | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
ToniPrats
Nombre de missatges : 4 Data d'inscripció : 25/03/2008 Edad : 48
| Assumpte: Bombers Dc Abr 16, 2008 10:01 am | |
| 5309 Toni Prats 2298 51:19 45:23 2994 18:26 10105 30:03 7712 40:55 6258
Us passo el meu temps, la veritat és que va ser el primer cop que vaig fer menys de 46 o sigui que vaig quedar força content. Aquesta cursa vaig sortir l'últim! però ben bé l'ultim, vaig començar a córrer després de 6 minuts d'haver-se donat el tret de sortida! Personalment corres amb menys pressió i el fet d'anar adelantant gent motiva, a mi em va funcionar!
Per cert, referent a la discussió sobre els obsequis de la mitja de Granollers, tinc un parell d'anècdotes sobre la MITJA DE CUNIT (http://www.mitjacunit.cat). Per una banda no et donaven la samarreta si no corries i acabaves la cursa o sigui que ja t'estalvies tots els "xoriços" d'obsequis. I per altre banda és van equivocar amb el circuit i al final vam córrer un KM EXTRA!!!! Temps final 1:47 i si li restem el km extra, 1:42!!!
Ens veiem a Castellfollit aquest cap de setmana? | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 29 Data d'inscripció : 15/03/2008
| Assumpte: Re: X Cursa de Bombers - (06/04/08) Dt Abr 08, 2008 1:03 am | |
| Palu, enhorabona pel resultat! Però sapiguent que aniries pel sub '40, és una llàstima que no haguessis dit alguna cosa abans de la cursa perquè podriem haver corregut junts. Si pràcticament hem clavat els parcials! Bé, ja ho sabem per la pròxima! | |
|
| |
Palu
Nombre de missatges : 7 Data d'inscripció : 17/03/2008 Edad : 47
| Assumpte: bombers Dl Abr 07, 2008 8:10 pm | |
| M'has guanyat per 10 segons, però jo molt content.
770 Jordi Palouzie IbaÒez M SenM 377 40:01:00 39:50:00 3:59 797 10:07 815 20:19 815 815 815 | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: X Cursa de Bombers - (06/04/08) Dl Abr 07, 2008 2:50 am | |
| Me alegro de que te haya ido tan bien, Sergi. Y felicidades por ese parcial cojonudo de 18:44 en la segunda mitad. Sigue así que vas muy bien!! A mi la primera mitad, que era más lenta ya que el perfil picaba bastante más hacia arriba pero era donde había que atacar si se quería hacer buen tiempo, me ha salido en 20:37, y la segunda, más rápida y agradecida, en 19:03. Así que en los últimos kilómetros me costó un poco mantener el ritmo dada la regularidad que había intentado mantener desde el principio, y acabé sufriendo un poco para lograr ese 39:40. Pero lo conseguí!!! Y aun teniéndome que hacer sitio como pude para correr en los dos primeros kms, ya que salí más retrasado de lo que me hubiera gustado!! Al final, pos. 801 en Absoluta y 390 en SeniorM. Cojonudo!
Estoy muy contento por haber hecho marca personal hoy, ya que probablemente este haya sido mi último 10.000 hasta después del Ironman. El motivo es que donde yo realmente disfruto es en las carreras de fondo, no en las de medio-fondo, que me parecen mucho más agónicas ya que siempre salgo a petar desde el principio. Así que quería lograr un buen resultado para despedirme de ellas durante una buena temporada, y dejar de preparar un 10.000 que lo considero casi una distracción para lo que de verdad necesitamos. Ahora ya puedo volver a hacer los entrenos que a mi me gustan, y participar en las carreras en las que más disfruto, que a la vez son las que seguramente más nos aportarán en la preparación para el objetivo de ser finishers en LZ.
Aquests han sigut els meus resultats: Nom Sexe Categoria POS./CAT. Temps Oficial Temps Net Mitjana Km PTO. NETO T. KM 2,5 POS. KM 2,5 T. KM 5 POS. KM 5 T. KM 7,5 POS. KM 7,5 801 Jordi Roig Masip M SenM 390 40:11:00 39:40:00 3:58 751 10:26 991 20:37 991 991 991
A veure si els altres companys que hi han participat s'animen i també ens expliquen com els hi ha anat! | |
|
| |
sergi
Nombre de missatges : 17 Data d'inscripció : 15/03/2008 Edad : 47
| Assumpte: Re: X Cursa de Bombers - (06/04/08) Dl Abr 07, 2008 12:15 am | |
| Como he disfrutado esta mañana !! ha estado muy bien la cursa, un ambientazo de lujo y un calorcito muy rico para correr. Fui con 4 amigos y hasta el km5 ibamos practicamente juntos, a partir de alli a bloque hasta el final... Al final 42:44 creo que una buena cifra teniendo en cuenta que llevo muy poco corriendo (apenas 3 meses ) Lo que más me motiva es que en los ultimos 5kms y cuando pude correr sin agobios, los hice en 18:44 y acabe muy fresco. Es más..... me volvi corriendo hasta casa. Otros 5kms para el zurrón!! A la llegada en meta vi a un chaval del proyecto (el de la barbita ), pero no se su nombre. Una mañana muy divertida por las calles de barcelona Alguien más ha estado por alli ??? un saludo compañeros | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: X Cursa de Bombers - (06/04/08) Dg Abr 06, 2008 2:14 am | |
| Ara que parles de la mitja de Granollers.. El millor no va ser que s'acabessin les M's, cosa habitual en les curses perquè es clar, ja saps que la majoria som culturistes i anem de XL cap amunt, així que de M's i L's més val fer-ne poquetes sino que també es van acabar les motxil·les que regalaven. Allà em van dir que ens la donarien al cap d'uns dies de córrer-hi. Després, al cap d'uns dies, vaig rebre un mail dient-me que desde la organització s'evaluarien diferents opcions per fer-nos arribar les motxiles, i la conclusió al cap de més de 2 mesos és que encara l'estic esperant. És bastant patètic que una cursa d'aquesta envergadura, que per suposat és la mitja més important del nostre territori, i la 3era més important d'Espanya segons la FEA, tingui aquestes errades de previsió. Senyors, la cosa és així de fàcil: 1 inscripció = 1 motxil·la (royu Barrio Sésamo). Ah! I per acabar-ho de rematar, com que els regals sempre són ben sucosos (motxil·la, samarreta tècnica Adidas...), un percentatge dels inscrits en aquesta mitja finalment no l'acaben corrent, sino que paguen només pels obsequis i després es queden a casa, cosa que s'evitaria si es donés la bossa a l'acabar la cursa. Tu també, mira que recordar-me el tema dels obsequis a la mitja de Granollers!! GrrrrrGRRgrRGrRR!!!!! muertemuertemuertemuerte!!! hahahha En fi.. que per demà primer de tot, molta sort per a tots i que ens respectin les lesions. I en segon lloc, que tothom aconsegueixi l'objectiu que s'hagi marcat, sigui quin sigui. I ara sí CAAAAAAAAAAAAAAANYAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
|
| |
SANTIAGO
Nombre de missatges : 15 Data d'inscripció : 14/03/2008 Ubicació : Barcelona
| Assumpte: Re: X Cursa de Bombers - (06/04/08) Dg Abr 06, 2008 12:53 am | |
| Jordi! No te calientes con el tema de las camisetas.... Mira: en la Media Maraton de Sitges la camiseta era de mi talla pero rascaba demasiado. En la Media de Granollers la camiseta Adidas era guapisima....pero la talla M duró menos que un caramelo en la puerta de un colegio. Me tuve que conformar con un pijama de la XL. En la Media de Barcelona.... bueno..no está mal. la talla correcta pero la calidad y el diseño... En la Sant Silvestre.....Un 10! El color demasiado vistoso pero la talla y el tejido... New Balance En la Jean Bouin... talla correcta, diseño curioso, material...no mata. Y para mi la camiseta técnica más buena de las cursas en las que ha participado....la de Bombers 08. Nike. El viernes estuve en el CC Illa Diagonal y me dieron propaganda de la 1ª CURSA BARÇA-L'ILLA 27 abril 2008. Es una mini cursa de 7 KM con salida y llegada en la ciudad deportiva Joan Gamper (Sant Joan Despí) a las 10h. Precio: 13-16€. Inscripciones: www.fcbarcelona.cat o presencialmente en la Illa Diagonal los fines de semana....(¿?).. Me enseñaron los obsequios: Un Headband de Buff correcto y una camiseta conmemorativa de la cursa. Se da la circunstancia de que la camiseta (¿técnica?) no es del todo fea....pero siendo que la marca exclusiva del barça es NIKE pues resulta que la camiseta no es NIKE, es un poco tiradilla y además las tallas son exclusivamente: L y XL ...... . Vaya pena! Creo que una entidad como el FC Barcelona tendría que tener una cursa bastante más sonada y por supuesto con una camiseta técnica de lujo y NIKE (of course) (parece ser que hay problemas de exclusividad entre Bombers-Nike-Barça... una pena!! Nos vemos mañana con permiso de mi rodilla izquierda... | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: X Cursa de Bombers - (06/04/08) Ds Abr 05, 2008 8:07 pm | |
| Doncs demà és el gran dia! Jo arribaré el punt de sortida entre un i dos quarts de deu. Si voleu podem quedar i calentem una mica plegats. Finalment crec que serem bastants menys dels que pensava que correriem. Només serem 3 del Probike-Intemperie? Per cert, aquest és un missatge per a totes les organitzacions de curses atlètiques del món mundial que reparteixen samarretes: SOM ATLETES, NO CULTURISTES Gràcies! Que ja estic fart de que la talla L em serveixi de pijama, cull..!!! I més en aquesta cursa, que ademés et mig-obliguen a córrer amb ella | |
|
| |
xapas
Nombre de missatges : 39 Data d'inscripció : 17/03/2008
| Assumpte: Re: X Cursa de Bombers - (06/04/08) Dj Mar 27, 2008 10:34 pm | |
| doncs ja no hi ha places jodé, un altre cop serà. sortiré a correr per collserola, o bé amb la flacucha, ja veurem. | |
|
| |
SANTIAGO
Nombre de missatges : 15 Data d'inscripció : 14/03/2008 Ubicació : Barcelona
| Assumpte: Re: X Cursa de Bombers - (06/04/08) Dc Mar 26, 2008 12:06 am | |
| Yo ya estoy inscrito No voy a por marca personal. Con acabar sin molestias en mi rodilla izquierda me conformo. Animo campeones!! | |
|
| |
xapas
Nombre de missatges : 39 Data d'inscripció : 17/03/2008
| |
| |
sergi
Nombre de missatges : 17 Data d'inscripció : 15/03/2008 Edad : 47
| Assumpte: Re: X Cursa de Bombers - (06/04/08) Dl Mar 24, 2008 6:45 am | |
| jo ire con un monton de amigos, y mi intencion es rozar los 45minutos.
Es el primer 10000 que hare y espero acabarlo con buenas sensaciones...
SUB 45 | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: X Cursa de Bombers - (06/04/08) Dl Mar 24, 2008 2:49 am | |
| Hola, inicio fil per Bombers ja que crec que som uns quants els que participarem en aquesta cursa atlètica, una de les més importants de les que se cel·lebren a casa nostre. Qui encara no s'hagi iniciat en aquest tipus de curses i tingui ganes de llençar-se a la piscina, que sàpiga que Bombers és una molt bona opció per dues raons: primerament, l'ambient que s'hi respira és realment engrescador. La segona és que per recorregut, és un test molt bo de cara a veure els progressos de cadascú. Així que els indecisos espavileu, que d'aquí pocs dies tanquen les inscripcions! Per cert, jo enguany probaré de fer marca personal i intentaré anar a pel sub 40' (a mueeeeelteee!!! ) Pot ser interessant que la gent posi els seus objectius (sub 35', 50', 55, sub 1h, sub acabar!, etc...); així es podrien formar barquetes formades per gent amb objectius similars per córrer plegats. Qui vulgui pujar a la meva barqueta, hi serà molt benvingut! Sub 40'Jordi
Editat per darrera vegada per Jordi el Dt Mar 25, 2008 12:57 am, editat 2 cops en total | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: X Cursa de Bombers - (06/04/08) | |
| |
|
| |
| X Cursa de Bombers - (06/04/08) | |
|